Hallelulja moments

Ja det hade jag igår.
Igår var jag på min första privata ridlektion. Jag fick låna Brutus som är en riktig go o snäll kille. Hade aldrig ridit på honom tidigare.

Så vi gick igenom alla grunderna och hon gav mig lite tips o trix. Åhh vad jag är nöjd. Fick verkligen Hallelulja moments. Så det var välinvesterade pengar dessa 45 min. Så jag blev så nöjd så jag bokade in en lektion igen om 2 veckor. Skall nog försöka rida en privat lektion varannan vecka.

Så detta gav mig en bra känsla inför kvällens lektion.

Ikväll så fick jag Fatima, hon är nog den fulaste hästen men nog den snällaste.
man fick trycka på henne hela tiden för att få henne att skritta, men sedan när vi skulle trava ja då gick det fortare :)
Så nu känner jag mig glad och lycklig igen :)



Kommentarer
Postat av: Fammor

Braaa Anna, va kul att du känner så nu! Känns hemskt när man är rädd och färdig att ge upp men desto härligare när man besegrat rädslan!

Roligt att ridtjejerna funnit varandra, delad glädje blir ju dubbelt så kul.

Kram till er allihop!

2010-02-05 @ 09:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0