Jahopp

Helgen har varit jättebra. På lördagen så var vickan barnvakt till barnen medans jag o mange var uppdrag.
När vi kom hem så var Malin +  barn här. Så jag lagade middag och sedan kollade vi på melodifestivalen.
Det var en mysig kväll.

Söndagen sedan gjorde vi inget speciellt under dagen, men sedan på kvällen var vi bortbjudna på middag till Angela och stefan. Dom bjöd på en underbar middag och det var en super trevlig kväll. Detta var första gången vi träffade stefan och både jag och mange tyckte mycket om honom. Man blir imponerad över hur driftig och duktiga vissa människor är. Tänk om man bara kunde ha lite av det i sig :)
Barnen lekte som tusan hela kvällen.

Så dom tvär somnade när vi kom hem.
Men sedan vaknade vi på natten o Ludde var varm IGEN.
Så idag har han varit hemma.
Så vid 16:30 kom han rusande o skrek o sa att han hade ont i örat. Chansade o ringde till Capio, snälla som dom är så fick vi komma direkt så vi slapp sitta heöa kvällen/natten på akuten. På nåt sätt så visste jag direkt ... man har ju varit med om några öroninflammationer med Ebba.
Och mycket riktigt det var öroninflammation och inte i ett utan BÅDA.

Han blev så tvärt dålig också. Så nu är det en riktig tussig son vi har här hemma.

Imorgon skall Mange vara hemma o jag jobba. Sedan på kvällen skall jag ha min andra privat lektion i ridning.


Första kortet har Ulle gjort och kortet till höger är mitt kort till Mange på Alla hjärtans dag


Kommentarer
Postat av: Nilla

Chokladbullarna var nog tyvärr lite för goda, för hela tallriken gick åt under kvällen ;-) Änsålänge har jag inte fått någon känsla alls av vad det kan vara som gömmer sig i magen, mycket är likt när jag gick med viran, men för mig har inte graviditet inneburit så mycket annat än en växande mage. Kanske hade jag lite mer "cravings" på olika saker med vira, och så tycker jag att magen var mindre då - vilket iofs kan bero på mitt utgångsläge med 10 kg för mycket denna gång ;-)



Vilka fina alla <3-ns kort! Scrappar du mycket?



Hoppas att ni har det bra och att Ludde snart är bra igen!



Kramar från oss

2010-02-16 @ 15:48:05
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0