Sjuklingen

börjar nog att må bättre nu..

Idag så har vi grejat som tusan här, vi har lagt ut en massa barnprylar på blocket. Skall bli skönt att bli av med spjälsäng, gåvagn, gåstol + en massa andra saker.

Just nu är Ebba ute och leker med emilia, ludde sover och mange är och tränar.
När han kommer hem så sticker ag iväg på gymmet också. Tänkte ta och springa i 40 min och sedan gymma lite.
Tar då med mig ebba för att jag skall köra henne till nora och maja som hon skall sova över hos inatt. dom skall ha schlager kväll... det skall börjas i tid.

Upptäkte en rolig grej igår, det är att ebba kan klockan ganska bra.. hmm när lärde hon sig den!?!?

Nä nu skall jag ta och kolla in mitt nya operativ system

Trevlig helg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0