PROACT Hockey

Det blev jag bjuden på.
Förra tisdagen så begav jag mig till Scandinavium för att delta i Proact Hockey.
När vi kom dit så fick vi en presentation av och om Frölunda Indians. Vi fick ställa frågor om kvällens match osv till frölundas tränare.
Sedan blev vi indelade i 2 lag och fick sedan bege oss till lagets omklädningsrum. Där var allt prydligt namnat precis som för proffsen. Frölunda höll för all utrustning, men jag hade faktiskt tagit med mig mina egna nya fina skridskor, hanskar, suspensoar (dam) och halsskydd.



Vi hade 2 matrialare som hjälpte oss med utrustningen om vi behövde.
Väl ute på isen så hade vi en domare och folk i seketeriatet. Wow säger jag bara, vilken känsla det var att få spela på isen i scandinavium.

Efter matchen så duschade vi, även här höll frölunda med handduk o shampoo...
När vi var klara så kom Lotta från kansliet och hämtade oss, hon lotsade oss till VIP baren där vi fick njuta av en god buffe.

Här hade även proact en prisuttdelning, alla fick en fin medalj och sedan skulle även matchens lirare utses.
Och det blev jag :) och en annan kille från det andra lagen.
Det var jätteroligt att vinna detta. fick en fin huvtröja (Frölunda indians)



Tyvärr sedan så var matchen mellan Frölunda-brynäs en riktig skit match ...

Men det andra var toppen, hoppas proact tar detta som en tradition nu och att man blir inbjuden även nästa år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0