Officiellt

Ja nu kan jag berätta min lilla hemlighet.

27 Augusti så kommer jag att sitta på ett plan som kommer att ta mig först till Frankfurt där jag kommer att möta upp Fredrik. Tillsammans kommer vi att åka till Bangalore i Indien för att jobba till 18 september.
Det blir 3 långa veckor ifrån min älskade sambo och mina älskade barn.

Så anledningen till att jag befinner mig i Köping just nu är att jag och fredrik försöker få ihop utbildnings material som vi behöver för att utbilda våra 9 nya kollegor.

Detta kommer att bli en stor erfarenhet. Jag har ju ingen erfarenhet från att utbilda någon.
Så nu är det mycket planering som sker innan vi åker.

Nu skall jag ta och lägga mig, imorgon börjar vi tidigt och slutar vid 14, jag tar då tåget ner till Laxå där svärfar kommer att plocka upp mig.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ulle

Sååå stolt över dig!!!

Kram

2010-06-23 @ 23:10:18
Postat av: Vepe

Grattis, vilken stjärna du blivit sedan vi slutade på kursen. Bra jobbat, det är du värd. Kram o glad midsommar.

2010-06-24 @ 11:56:02
Postat av: Britt-Louise

det blir säkert spännande!

2010-06-26 @ 11:59:47
Postat av: Nilla

Jag hoppas att den nya ugnen passar (och har kort-kort leveranstid :-)), kul att du tyckte att den var snyggare än den andra :-)



Kram

2010-07-01 @ 23:47:11
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0