Ebba, Ridning, Operation, Pyssel

I måndags så åkte Ebba upp tilll mormor och morfar, flygresan gick jättebra. Hon är ju så tuff :)

På onsdagen var det dax för ridning igen, var lite nervös innan men blev ännu mer nervös när jag fick veta att jag skulle ha Inter, en av de största hästarna. Jag nådde inte upp över öronen när jag skulle trensa honom, fick stå på tå. Men jag behövde inte vara nervös.. för han var jättebra att rida på och vi klarade dressyr programmet galant. Vi fick även galoppera igen, denna gången ensamma i volt. Var trevligare än med longerings linan som dom inte gillade.
Men jag måste verkligen öva för det faller sig absolut INTE naturligt i sitsen i galopp. Höll på att få smaka på sanden ..

I torsdags så opererade jag bort en knöl på armen, så nu har dom skickat den på analys för att sedan förhoppningsvis kunna ta bort de andra 4 jag har.

Idag lördag har jag och mina goa vänner haft en heldag med pyssel, har fått några kort gjorda som jag skall visa.
Har även gjort ett x antal påsk korgar, men dom vill jag inte visa ännu eftersom dom som skall få dom läser bloggen :)






Kommentarer
Postat av: Farmor

Hon är så duktig Ebba! Tänk såna krukor VI har varit med att flyga, hon har redan flygit flera ggr.

Jättefina kort, kom ihåg mina när ni åker upp, snart kommer fler födelsedagar, skulle passa med lite döskallar på nåt tror jag bestämt, fast med mer manlig touch kanske. Kan man beställa ett par stycken?

Kul att ridningen gick bra!

Kram

2010-03-29 @ 12:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0