Helgen

Har varit underbar. Vi har haft besök av Tommy och Birgitta.
Dom kom redan på fredagen så att farmor kunde följa med till Ridskolan. Ebba har varit SÅ nervös över att få visa farmor att hon kan rida. Det gick bra och ebba var så lycklig. Hon har längtat jätte mycket efter detta.

På lördagen åkte jag, ebba och farmor in till stan. Först ett stopp på Arkivet för att träffa Anna som har köpt våran leksaks spis och på nåt konstigt sätt så kom jag ut med 30 nya papper :) och sedan vidare till My One för att kolla på födelsedags present til gumman. Hon hittade en ny ryktborste och några leksaker. Även jag inhandlade ett par nya ridhandskar.

Lördagen så fyllde även min älskling år, hela 32 år :)
Bakade en tårta till honom


I tårtan så är det chokladmousse och päronmousse
Vickan och per kom också på tårta.

Svärmor hade med sig en jättefin blomma också



Nu ikväll så har jag roat mig med att göra ännu en tårta och det är till manges jobb imorgon. Självklart vill dom att han skall bjuda på tårta nu när han har fyllt år


Denna är fylld med chokladmousse och jordgubbsmousse.
Njae man är väll ingen fena på detta med att göra sådana tårtor men det är roligt att göra dom :)
Goda blir dom med

Nä nu måste jag inta bingen


Kommentarer
Postat av: Mamma

helt underbar

2010-03-08 @ 17:42:31
Postat av: Farmor

Tack för den sköna helgen! Kändes som vi behövde ett avbrott från alla vardagssysslor. Så gott att få sätta sej vid dukat bord och bli bortskämd med god mat och tårta. Och så roligt att få träffa er och ungarna lite mer ordentligt.

Vilken fin och passande tårta till Magnus jobb!

Kram

2010-03-09 @ 08:53:22
Postat av: Erika

Men vad du är duktig, gör både finfina kort och bakar tårtor!! :)

2010-03-09 @ 09:36:18
URL: http://eriica.blogg.se/
Postat av: Nilla

OOOhh... du har sett det i verkligheten... lyckost! Vilken lyx att kunna själv välja vilka färger som man vill blanda, tror att jag bara skulle ha blå, Eller förresten, finns vita skulle jag nog ta det:-)



Kram

2010-03-11 @ 19:12:16
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0