Skit vare här ...

Fredagen började bra då jag hade tagit en semsterdag för att få bara vara "Anna"
Städade lite under förmiddagen och resten av dagen så pysslade jag.

Men på väg hem efter att ha hämtat barnen så krockar jag *suck*
Ludde öppnar bildörren i farten och jag vänder på huvudet och hinner inte se att bilarna framför mig stannar så det slutar med att jag kör in i bilen framför.

Det gick inte fort eftersom vi var på väg in i en rondell. Ludde skrattade o sa BAM medans ebba blir rädd o börjar nästan gråta.

Fy säger jag bara, detta var första gången o jag hoppas att det e den sista. Jag fick ont i ryggen så jag fick åka till doktorn som konstaterade ligament skador. Är stel o har ont i vissa rörelser.

Lördagen så var de kalas, Ludde blev super lös i magen precis innan vi skulle åka så han o ebba fick bli hemma.
Kalaset var mycket trevligt men min onda rygg gjorde det jobbigt. Väl hemma så börjar jag kräkas på kvällen. Så idag söndag har jag varit sängliggandes.

Nä nu skall vi se på film


Kommentarer
Postat av: Nilla

Vilken helg ni haft, hoppas att denna vecka blir bättre!



Kram

2010-03-16 @ 09:09:10
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0