Dåligt med uppdateringar

Tänkte iallfall posta ett snabbt ett innan det är dax för sängen. Imorgon bitti så åker jag upp till skövde på jobb i 2 dar. Skall träffa mina kollegor som sitter runt om i landet. Skall bli trevligt att träffa alla.

Sedan kommer jag att ta tåget upp till Laxå för att vara hos mina svärisar över helgen. Mange och barnen åker upp på fredag.

Först ut blir kortet på Ebbas rum som har fått ett litet ansiktslyft. Eftersom hon nu är "tonåring" enl henne själv så vill hon ha ett mer "vuxet" rum *suck* så här är resultatet. Hon är nöjd så det är ju tur :)



Sedan en liten bild på ludde när han är ute i action



Sist ut blir på mamma och Ludde



Nej jag måste ju visa halsbandet som Ulla-Brith hade gjort till mamma som var i hennes morsdags låda
.
Tack Ulla för att du tog dig tid att göra det.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej, nu är vi inne efter en dag i fart och fläkt :-) Här är länken http://sophiescloset.se/ (le boutique :-))



Hoppas att du hittar vad du söker och hör av dig sen!



Kram

2010-06-04 @ 22:24:08
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0