Mina beställningar

Ja nu är jag klar med Bröllops lådan eller nästan :) Utsidan är iallfall klar. Insidan blir klar så fort jag får se hur presentkorten ser ut



Sedan så har vi lådan till min älskade mamma som även kommer att innehålla en present. Detta kommer hon att få till morsdag. Haha om jag inte visste att hon inte kommer att kolla här så hade jag inte lagt ut den ;)



Sedan har vi studentkortet



Ja det var allt för nu

Nu kommer mamma och pappa vilken sekund som helst så det e bäst att sätta på kaffet

Kram

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vilka fina askar, jag tror att du ska få visa mig hur du viker dem när vi ses nästa vecka :-)



Hoppas att ni har det riktigt bra!



Kram

2010-05-19 @ 12:04:37
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0