Nystart på 2012 ..

Hej,
Ja här har det inte uppdaterats så mycket på VÄLDIGT länge.
Som sagt det lär ha hänt en heldel sedan sist. Men jag kan ju berätta det senaste som jag blir påmind om varje dag..
Det är att jag den 14 december ramlade av hästen och slog mig så illa så att alla ledband i min högerfot har gått av och det inre ledbandet i vänster knä är nästan av :(
Foten var dessutom helt sned så dom fick dra den till rätta. Dom var helt säkra på att den var av så dom gipsade den direkt. Men vid röntgen så visade det sig att den inte var bruten så gipset togs av.
Så jäkla tråkigt då jag kände att jag var riktigt pågång när det gällde ridningen.
Inpackad och klar för ambulansfärd
Här gjorde det riktigt ont vill jag lova :(
Otros för knät så inte knät ska glida runt
Såhär ser foten ut just nu efter 5 veckor ... Inte så bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0