Stränga order

från min gubbe.
Anna: Du åker på måndag ....  opps vill han inte ha mig hemma!?!?!
Jorå, det är bara av omtanke han säger så. Han vill att jag skall känna mig avslappnad och hinna göra allt det jag vill där uppe.

Min tanke var: Åka upp till svärmor och svärfar på tisdag kväll, umgås med dom hela onsdagen och sedan åkt upp på torsdag.

Och som vanligt så har han nog rätt.  Med tanke på allt mormor och morfar skall göra med ebba:  Baka Julgodis, Pynta, Göra smällkarameller. Morfar och ebba skall bygga pepparkakshus, hon skall även få följa med morfar på julfest på hans jobb. Sedan så vill jag ju hinna med att träffa mina vänner, umgås med moster/Torsten och träffa mormor ja listan kan göras lång. Sedan när mange kommer så är det ju jul .... och inte många dagar att hinna med allt på

Längtar väldigt mycket att få åka "Hem" nu.  Underbar helg att få umgås med släkt o vänner o få äta gott osv.

Ebba längtar så mycket, hon går här hemma och sjunger. För vi skall åka till momma o moffa ...

Nä nu skall jag fortsätta här ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0