Delmål 2

ja idag så har jag nått delmål 2! Och vad är nu det!?!?!
Jo det är endel i min resa att gå ner i vikt.
Idag har jag alltså lyckats gå ner 10 kilo *jippii* Det har jag nu kämpat med de senaste 12 veckorna.
Hur har jag nu gjort detta? Jo jag har käkat GI-mat och tränat och det har funkat kanon.
Så nu är det bara till att kämpa på och sikta mot delmål 3. När detta skall ske säger jag inte ;) men det lär ni märka.

Idag så har jag varit med vickan inne i Linne och promenerat och snackat en massa skit.
Var in på villervalla och inhandlade en sådan söt mössa åt  ludde + lite till.
jo innan jag var in på stan så promenerade jag med monika och barnen till maxi.

Nu sitter ludde i duschen och mår gott sedan skall han få ta på sig sin nya inköpta villervalla pyjamas.

tjing


Kommentarer
Postat av: Farmor

Du har varit jätteduktig och disciplinerad! Det är ju nästan ett kg i veckan. Förstår att du känner dej glad, lycka är att lyckas.

Kram

2009-04-01 @ 21:08:46
Postat av: Britt-Louise

Duktigt av Dig!

2009-04-02 @ 07:56:01
Postat av: Vepe

Grattis. Grymt imponerad.



Kram

2009-04-03 @ 09:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0