Rätan

ja här är jag nu och jag har inte haft tillgång till nått internet så därför har jag inte skrivit något.
Vi har det bara bra, igår kväll hämtade jag mange i ånge. Han har åkt tåg upp. Känns så skönt att han har kommit, familjen är nu komplett.

Det har varit både bra och dåligt väder. Ebba har åkt massor av skidor och pulka.
barnen och jag har åkt skoter. Det gillar dom, ludde vill inte kliva av vidundret och direkt när vi kommer ut så skall han hoppa upp och dra en repa :)

Vädret verkade lovande imorse, men nu ser det disigt ut igen. men hoppet är det sista som ................

Nä nu skall vi åka ner på lannan, vi bor ju uppe på backen vi.
Idag kommer moster, farbror och kussen hit och denna lilla godbit



Det är det snälla monstret från hundarselbuan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0