Helgen

Har varit lugn och städad.
Ebba kom hem vid 1 på lördagen, det var meningen att vi skulle ha åkt till stranden. Men pga olika skäl så hoppade vi över det.
Vickan stannade kvar och åt grillad kyckling och sallad med oss.
Söndagen har inte heller hänt nåt speciellt mer än att jag, barnen o vickan åkte till Freeport där vi inhandlade ett par Adidas skor åt gumman.

När jag skulle släppa av Vickan så ville Ebba stanna kvar över natten för att hon hade en viktig uppsats att skriva... herregud vart skall detta sluta :)


Sedan på kvällen så har jag löst alla världsproblem... skämt åsido, nu tror jag att jag har löst allt så att jag är glad och alla andra.

Imorgon kommer att bli en hektisk dag då vi får 3 kusin killar med föräldrar på besök. Det skall bli skoj.

Ludde har kommit på att det är hur kul som helst att rita. Han kan sitta en bra stund, men sedan kommer att på att det är kul att tugga på kritorna .....


Kommentarer
Postat av: Vepe

En riktig liten pluggis ni fått :)

adet bra, kram.

2009-07-07 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0