Rätan

Har glömt att säga att jag nu är i Rätan.
Tråkiga är att mamma och pappa inte är här.. dom är just nu på väg ner till Tyskland.

Idag så har jag tränat.
Innan frukost så sprang jag 2,8 Km och sedan på eftermiddagen så sprang jag samma rinda igen.
Kändes som mina ben var som stockar, har inte tränat på ett bra tag nu eftersom jag har varit sjuk.
Nästan skrämmande vad fort man tappar i kondition.
De tråkiga är att jag har fått riktigt ont i mitt knä... ja vi får se hur det slutar.

Imorgon så tror jag att vi kommer att åka till Ånge för att hälsa på morbror o mormor.

Har många som jag vill hinna träffa nu innan jag åker neråt igen.

Nu ikväll så har Ebba haft Sanna här, dom har badat hela kvällen.
Förövrigt så ligger hon i poolen mest hela tiden. Det är tur att pappa har satt på värme i den så det är ca 24 grader varmt efter en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0