Borde

kanske uppdatera lite.
Vet inte riktigt vad det är för fel på mig... visste jag inte bättre så skulle man kunna tro att jag vore gravid och då typ i V:12-13.
När man är som tröttast och har huvudvärk..

Men nu är ju inte så fallet. Utan jag har nog dragit på mig en förkylning eller nått sådant.

Annars är allt bara bra här.
Snart midsommar och planeringen är i full gång.

Ebba har haft avslutning på dagis och vädret var ju inget att hurra över. Men det var trevligt iallfall.

Hon går även på simskola nu varje dag i 10 dar och der går jättebra, tror dock inte att hon lär sig simma på dessa dagar men förhoppningsvis ¨så lär hon sig grunderna.

Jag tycker själv att det är roligt at åka dit, har snackat väldigt mycket med en mamma där.

Hmm, borde kanske visa lite bilder från avslutningen

PAUS, måste hämta kameran och tanka över bilderna

Nu så...



Här sjunger barnen om pussar o kramar :)

Sedan så kom även vickan och Millan för att kolla in Ebba.
Millan och  Ludde har nåt speciellt :)



Nä nu skall jag sova. Imorgon så skall jag träna hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka godingar som sjunger... Kram

2009-06-18 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0