Onsdag

Idag klev jag upp tidigt för att köra ett 45 min spinn pass. Lånade Lollos Spinningskor och vilken skillnad det blev.. så jag måste nog införskaffa mig ett par.
Var på jobbet vid 8, jobbade sedan till 12. Lillebror ringde och behövde hjälp så jag åkte dit direkt efter jobbet.

Sedan åkte jag hem för att hämta vickan och barnen, vickan har varit barnvakt eftersom mange har varit på affärsmöte hela dagen.
Vi packade in oss i bilen och åkte till Stadium XXL. Ebba skall ha en baddräkt eftersom hon skall börja på simskola nästa onsdag. Vi kollade runt lite och hon blev stormförtjust i en NIKE baddräkt, så den fick det bli.

När vi kom hem så var det viktigt att vi tog kort






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0