Nu skall allt vara bokat o klart

Bokade och betalade precis hyrbilen.
Mange har pratat med flygbolaget och bekräftat resan.

Åhh vad vi lämgtar nu.
Dock så är vi fortfarande kassa.
Har kanske inte berättat men Ludde och jag har ätit penicillin för lunginflammation. Troligtvis så har vi haft svinet men eftersom vi inte tillhör någon riskgrupp så tas inget prov.

Ikväll så hoppas jag på att jag kan åka på ridskolan, beror på hur mycket hosta jag har.

En annan rolig grej som jag och mange har roat oss med är att vi har tapetserat om i köket. Vi blev väldigt nöjda och nu är det en fröjd att sitta vid matbordet.
Så vi får se här snart om det inte blir ett nytt köksbord med.
Men först skall vi klara av våran shopping resa till USA.

Lite bilder kommer snart på köket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0