Fredag

ja veckorna går verkligen fort.

Idag har jag varit hemma med Ludde, tycker att han har varit mycket piggare idag. vi har tom varit ute och tagit en promenad.

Mange slet sig från jobbet ;) eller det var faktiskt inga problem när jag frågade honom. Så han åkte och hämtade Ebba innan han kom hem.
Så jag och ebba åkte till ridskolan.
Det gick jättebra för henne idag. Hon fick även denna gången Candy och jag blir mer o mer haj på detta med att trensa och sadla på och av. Börjar nästan tycka att det bara går av farten nu.
Idag höjde jag hennes stigbyglar så det gick väldigt bra för henne att trava hon tom travade själv utan att jag höll i candy. Haha känns skönt att en annan har tränat upp konditionen som måste springa runt runt när dom travar.

själv så längtar jag nåt grymt till stallet. Alltså trodde väll aldrig att jag skulle tycka att detta skulle vara så kul.
Dessutom så har jag ju fått sällskap av Marie. Det är så mycke roligare när man är 2.

Nä nu skall jag sätta mig o mysa med Ebba. Ludde han sover han redan.

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0