Måndag

Ja idag var man tillbaks på jobbet igen efter att ha VABBAT i 4 dagar.
Först var det Ebba som var sjuk och nu är Ludde sjuk. Så idag så var det manges tur att vara hemma.

Har haft ett väldigt givande samtal med chefen idag, kommer att bli spännande detta.

På lunchen så var jag på 45 min spinn, hade en ny tränare idag och jag tror att hon är cyklisk själv för passet var helt annorlunda än vad jag är van vid, men jäklar så mycke jobbigare och roligare det var.
Så jag hoppas att vi får se henne oftare.

Nu på kvällen så har jag varit iväg på ännu ett spinningpass, nu blev det 60 min och även det var ett kanonpass.
Så nu är jag riktigt mör o go i benen.
När jag kom hem så mötte jag mange i dörren, även han skulle iväg o träna.

Så nu sitter jag här vid datorn, mange tränar, ludde sover o ebba kollar på scooby doo. Men efter det så är det sängdax för henne med.


Kommentarer
Postat av: Sara

Meeen vilken snygging!!!



Du är duktig och tränar, saknar gym i Rätan med en personlig coach... Blev stavgång iaf, det får duga!

Sköt om dig!

2009-10-26 @ 21:18:38
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0