Torsdag

Han bara jobba 3 dagar innan det var dax för VAB igen. Ludde är inte alls bra. Han har feber igen och snorar.

I onsdags så var det dax för ridlektion igen. Fick även denna gången Ajax och han och jag kommer riktigt bra överens nu :) Nu försöker han inte skrämma mig i boxen längre. Ok han vill gärna bita mig när jag drar åt sadeln ...

Idag så har jag som sagt varit hemma med Ludde, han har mest velat gosa hela dagen så den har varit lugn.
När mange kom hem så stack jag till gymmet för att köra 30 min spinn. Testade 20 min på crosstrainern innan o jäklar det var ju jobbigt.

När jag kom hem så var det manges tur att sticka till gymmet. Vi gillar att träna :)

Pratade med vickan förut, frågade henne om hon kunde passa Ludde i 2 timmar medans jag är på ridskolan med Ebba, tyvärr så kunde hon inte då hon hade andra saker att göra, skrattade dock åt mig själv när jag la på ...
Det sista jag sa: Nu kan inte jag snacka mer, jag måste ringa o se om det finns någon annan som kan hjälpa oss..
För när jag sa det så kom jag på: Men snälla Anna, vi har ju ingen annan som kan hjälpa oss.

Som sagt. Ebba får antingen hoppa över ridningen imorgon eller så får mange slita sig från jobbet vid 2.

Nä nu är det sängen



Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag hoppas Mange kunde slita sej, antar att det bara rörde sej om ett par timmar. Kan väl vara kul för honom att få kolla lite hästar också? Eller det kanske var han som skulle va hemma?

Kram

2009-10-30 @ 18:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0