Nu packar vi

Imorgon så åker vi neråt landet igen. Vi har haft en fantastisk semester här uppe. Barnen har varit här i 1 månad.
Ebba har haft fullt upp med bad och kompisar. Ludde har haft mycke "Motor" relaterat. Han har åkt gräsklippar traktor, vanlig traktor, 4-Hjuling med Eisten och Ulf har varit hit och hämtat honom så han har fått åka lastbil till Åsarna för att hämta lass med grus.

Mange har varit på 5 dagars semester med pappa, dom har varit till jokkmokk, boliden ... + många andra ställen. Med tanke på leendet och snacket efteråt så har dom haft det kanon, dom han inte ens komma hem så började snacket om nästa års semester.

Själv så har jag varit här i Rätan. Har hunnit med att annordna ett 60 års kalas, träffat kompisar och hjälpt mamma.
Vi var ju också in till stan för att knäppa kort på barnen. Det finns en serie kort på Ludde på marias hemsida.

Sedan har vi haft svärisarna på besök, även det var ett mycket trevligt besök. Tänt det var 6 år sedan dom var upp sedan. Det får vi allt ta o ändra på.

Nu sista dagarna har jag och mange hjälpt mamma och pappa med deras "Såkallade" gräsmatta ... jo nu lär den kallas det iallfall ;)

Vi har varit på middag och min goa moster och farbror.

Hmm, jag har säkert missat nåt ... korten kommer när vi är hemma. Har ingen kabel här att få över dom.

Jo jag har shoppat idag :)
Har inhandlat mig en GPS klocka. Blir kanon för löparrundorna



Som sagt, imorgon åker vi neråt för att först besöka Pernilla med famil och sedan vidare ner till svärisarna.

Nu e det dax för sängen


Kommentarer
Postat av: Ulle

På tiden att ni kommer hem!!!!

Ses snart. Kör försiktigt!

Kram

2010-08-10 @ 10:19:00
Postat av: Nilla

Vilken kväll! jättekul att ni tog vägen förbi här - gissa om vissa gryn sover gott :) kramar från oss

2010-08-10 @ 22:55:15
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0