Ojoj

Det var länge sedan jag skrev nåt nu. Ja jag får väll ta och försöka ändra på det ..

Det har ju hänt endel sedan jag kom hem från Indien.
För att vara ärlig så knäckte den resan mig lite, jag har jobbat som en ...
Sedan jag kom hem så har jag dessutom fått lite nya arbetsuppgifter.

Just nu så har vi sjukstuga här hemma. Ludde har utslag över hela kroppen och det började i fredags kväll och igår så fick han 40 graders feber och började kräkas. Troligtvis har han Nässelfeber.
Inte nog med detta har han Balanit också ..

Idag så kommer mamma och pappa hit. Dom skall passa barnen i 10 dagar då jag och mange åker till Usa igen. Skall bli riktigt skönt nu att få ett gemensamt brejk.

Lägger in lite bilder på den senaste tiden


















Kommentarer
Postat av: Ulle

Ha det nu så underbart på er resa! Jag lämnade lite till dig att handla;) Hihi...

Jag ska försöka hjälpa Ebba på måndag, ser fram emot att vara "fadder".

Massor av kramar!

2010-11-22 @ 12:45:30
Postat av: Farmor

Stackars Ludde! Ser ju ut som brännblåsor..usch. Hoppas det är bättre, inte kul att åka hemifrån med sjukt barn hemma även om man har bra barnvakt.

Loppiset ser välfyllt ut inför jul, synd att det är så långt härifrån ;).

Fint för fåglarna, förstår att det är din kreativa mor som skapat.

Kram till er alla

2010-11-22 @ 13:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0