.......tisdag

Nu har jag varit och tränat, åhh vad bra det gick idag. Körde 30 min spinn (Bergspass) direkt efter så sprang jag 2,3 km. Hade nog kunnat springa längre men jag vill inte chansa att spränga mig på första riktiga passet på 2.5 vecka.
Så nu har mycket positiva ämnen i kroppen satts i rullning och det känns underbart :)
Alltså, träningen ger mig en sådan positiv kick. det är min drog och jag blir skogstokig om jag missar ett pass.
Ok nu gör jag ju inget över det vanliga men detta passar mig kanon.

Åkte sedan direkt iväg och hämtade Ebba, hon fick komma hem 1 timme tidigare idag.
snart går hon ju ner på 15/h vecka igen eftersom jag börjar jobba 80% och mange skall vara hemma.
Tycker det skall bli skönt att börja jobba på kontoret igen, är så LESS på att jobba måndagar och fredagar hemma.
Det har varit positivt att jag har kunnat göra detta, men som ni förstår så är det inte lätt att jobba med en 1 åring hemma. Dvs jag har jobbat alla dagar i veckan för att kunna få ihop mina timmar.

Har suttit och kollat på resor, jag och älsklingen funderar på en härlig resa med sol, turkost vatten och palmer.
funderar och funderar vi skall åka men frågan är bara vilken av alla stränder..... tur internet finns så man kan läsa på.

Nu skall jag snart packa ihop barnen och åka in till stan. Skall plocka upp lillebror som är hos frissan och sedan köra honom till VF för att han skall kunna skriva på ett nytt hyreskontrakt. Sedan vidare till vickan för att hämta en grej åt mamma som lillebror skall ta med sig upp till Rätan på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0