Sena dagar

Ja det blir det på kontoret. Idag lämnade vi jobbet 20.10 Men jag trivs, det känns bra. Man har ju inte så mycket att komma "hem" till.

Nu är klockan 01:30 och jag sitter fortfarande och jobbar. har lite att göra som jag känner att jag bör få undan.
Men nu skall jag försöka lägga mig. Imorgon är en ny spännande dag

kram

Indien

Ja nu har jag varit här i 3 dagar och jag är riktigt dyng förkyld. Inge kul alls med tanke på att man skall försöka vara på topp.

resan ner gick jättebra, den var lång.. men tiden snurrade ändå på rätt fort.

Lördagen träffade vi Ulf som tog oss till Leelas Palace, det är ett jättestort lyxigt hotell. Där vi åt god lunch.
Sedan kom även Maria och Mattias och vi tog en sväng till ett shopping center där vi såg på bio.

Söndagen hamnade vi även på leelas för att inta en lunch som tog 4 timmar. Vi åt den tillsammans med bla Chefen för APAC och hans fru, maria, mattias, ulf, mickael med familj.

den lunchen var grym... och alla efterätter vill jag knappt nämna :)
Efter detta tog vi oss till Mattias och Marias hotell för att jobba ett par timmar.

Idag var första dagen på kontoret, det var lite nervigt att träffa alla, men det känns bra nu.
Jag och fredrik blev välkomnade med blommor.

Postar lite bilder. Jag har så mycke intryck som e helt sjuka som: 4 st på en o samma moped, korna som går överallt, har åkt 120 km/h över ett fartgupp (huvudet slog i taket) alla barnen som tigger pengar
Indien e både himmel och helvete ...

Nu packar vi

Imorgon så åker vi neråt landet igen. Vi har haft en fantastisk semester här uppe. Barnen har varit här i 1 månad.
Ebba har haft fullt upp med bad och kompisar. Ludde har haft mycke "Motor" relaterat. Han har åkt gräsklippar traktor, vanlig traktor, 4-Hjuling med Eisten och Ulf har varit hit och hämtat honom så han har fått åka lastbil till Åsarna för att hämta lass med grus.

Mange har varit på 5 dagars semester med pappa, dom har varit till jokkmokk, boliden ... + många andra ställen. Med tanke på leendet och snacket efteråt så har dom haft det kanon, dom han inte ens komma hem så började snacket om nästa års semester.

Själv så har jag varit här i Rätan. Har hunnit med att annordna ett 60 års kalas, träffat kompisar och hjälpt mamma.
Vi var ju också in till stan för att knäppa kort på barnen. Det finns en serie kort på Ludde på marias hemsida.

Sedan har vi haft svärisarna på besök, även det var ett mycket trevligt besök. Tänt det var 6 år sedan dom var upp sedan. Det får vi allt ta o ändra på.

Nu sista dagarna har jag och mange hjälpt mamma och pappa med deras "Såkallade" gräsmatta ... jo nu lär den kallas det iallfall ;)

Vi har varit på middag och min goa moster och farbror.

Hmm, jag har säkert missat nåt ... korten kommer när vi är hemma. Har ingen kabel här att få över dom.

Jo jag har shoppat idag :)
Har inhandlat mig en GPS klocka. Blir kanon för löparrundorna

Som sagt, imorgon åker vi neråt för att först besöka Pernilla med famil och sedan vidare ner till svärisarna.

Nu e det dax för sängen

Fotografering

Igår så tog jag och mamma barnen in till Östersund för att fota barnen. Det var inte det lättaste, men Maria gjorde ett kanon jobb. Att få Ludde att vara still var nästan omöjligt. Men nu har jag fått ett smakprov på korten.
Ser fram emot att se de andra med

Tusen tack Maria

Har glömt

att lägga in lite bilder från midsommar som för övrigt var mycket trevlig