Ny dag... nya utmaningar

hej hopp dunder  ....

Idag så är det en bättre dag. Hoppas jag
Ebba verkar må bra, lite ont i magen men det har honju haft över en månad nu. Vi har bestämt att hon får vara hemma resten av veckan. Jag tror att det senaste 4 veckorna så kan jag nästan räkna på mina 5 fingrar hur många dagar hon har varit på dagis.

Ludde är också bra nu. Han äter riktigt bra. Det ända som är är att han vill sova lite mer än vanligt.

Eftersom barnen verkar vara bra så tänkte jag åka iväg och träna. Ebba och Ludwig får vara med barbro på gymmet och bara ta det lugnt. På vardagarna/förmiddag så är det oftast inga barn där så dom får ha henne för sig själv.

Själv så skall jag köra ett 30 min spinnpass(Bergstigning) mycke ben blir det, och sedan skall jag springa 2.5-3 km efter det. Löpningen känns riktigt bra. Bekymret är inte konditionen utan mina 2 sargade knän. Trots 2 operationer så är dom inte riktigt bra :(

Här i Gbg så har det snöat nu i flera dagar så det är faktiskt vitt ute, fast jag vet inte om jag riktigt kan glädjas av det. Det är ju inte den snö mängd som jag är van och vill ha.  Fast nu ligger snön eftersom det är hela -4 grader ute.  Annars så smälter det oftast direkt och blir slask :(

Nä nu skall jag ta och packa träningsväskan så jag är redo.
Sedan skall jag ringa svärmor och föreslå ett datum

Tjing

Kommentarer
Postat av: Ulle

Sno!!!! Vad e det far ngt??? Har har vi kor pa stranden och och sand i skorna.



Jag hoppas att Ebba bli battre snart, ar sa orolig for henne o dig.



Simon halsar till 'goa' Ebba!! (hihi)



Kram

2009-02-21 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0