Vad har jag gjort för ont??

för att förtjäna denna grymma helvetiska träningsvärk?????
Alltså det var väldigt länge sedan jag hade så här ont, men på ett sätt så går jag här hemma och njuter av det onda..
att nu har jag gjort nåt som har fått musklerna att hamna i chock.
Vad gjorde jag nu igår!?!? Jo jag var på bodypump, det var länge sedan jag gjorde det.
Tror att det är dax att variera träningen lite.

Just nu så ligger lillman, ebba är ute på gården och leker med kompisar, mange är och tränar. Själv så skall jag ta itu med lite tvätt och plocka lite. Idag så har vi inget speciellt på agendan.


Lite nervositet har börjat infinna sig över att jag börjar jobba på måndag.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Va skönt att Ebba kan vara ute själv och leka, hon aktar sej väl för bilar bara?

Kul för Per med spelningen, lite långt för oss bara annars hade vi kommit.

Skönt ni haft i helgen, vädret har varit helt otroligt.

Kram till er alla

2009-05-03 @ 13:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0