Köping

ja nu har jag kommit till köping. Ligger just nu i min underbara hotellsäng och faktiskt njuter av ensamheten. Det är inte ofta man får chansen att vara lite själv. Fast om sanningen skall fram så saknar jag allt de mina där hemma, man vill ju kunna pussa på dom :)

Imorgon så skall vi köra igång vid 8 och vi lär köra rätt länge imorgon. Detta kommer att bli 2 väldigt intensiva jobbdagar.
Jag och Fredrik har rätt mycket på vår agenda, för sedan är det ju semester och efter semestern måste detta vara klart. Vi har mycket påtryckning uppifrån att detta skall bli bra.

Sedan på torsdag så tar jag tåget ner till svärisarna för att fira midsommar där, självklart kommer mange och barnen med.

Nä nu skall jag faktiskt ta och lägga mig, börjar få lite huvudvärk.

Kram

P.s Glömde ju att berätta att Ebba tod 2 märken till sista dagen, hon tog då Guldsälen och hmm nu kommer jag inte ihåg vad den andra heter. STOLT är jag iallfall :)

Kommentarer
Postat av: Ulle

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄNNEN!!!

Hoppas att du får en bra dag (även om du är på annan ort). Vi ses när du kommer hem.

Massa Kramar

Ulle

2010-06-23 @ 09:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0