Östersund

Ja nu är vi i Östersund, vi har gjort smällkarameller, bakat och grejat. Det är fullt upp.
Imorgon skall jag ner på stan och kolla in lite sista minuten klappar tror jag innan det bär iväg ner till Rätan.

Troligtvis skall jag och Ebba iväg till Storsjöbadet ikväll. Hoppas det blir av ;) Inte för att jag ser fram emot att ha baddräkt utan för att släpp ut barnet i mig och bara få umgås med min dotter. Vi behöver lite kvalitets tid jag och Ebba.

Ludde kräks och kräks. Tror att det beror på förkylningen att det är slem som kommer upp ....

Skriver lite mer sedan kanske

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ha det så kul i badet!

Kram till er alla

2008-12-18 @ 20:43:26
URL: http://alnerud.tradgardsblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0