Länge sedan ..

jag skrev nåt nu.

Allt är bara bra. Dagarna har bara flugit iväg. Jag har jobbat,tränat och varit mamma/husmor :)
Ingen har väll ungått att volvo har det kämpigt... så nu har det även kommit till oss på Volvo IT. Känns lite konstigt för man har ju som kännt att det är det säkraste arbetsplatsen men inte nu längre. Fast jag tror ingen går säker idag, Men som sambon säger: Det är ingen ide att oroa sig innan man står inför fakta.

Imorgon så skall jag på Dansdax på scandinavium, det skall bli riktigt roligt.

Var och hämtade korten på Ludde idag, fick en glad överraskning när jag passerade fotografens skyltfönster: Där hängde nämligen en förstoring av Ludwig :)
Då blev man stolt som en tupp :)

Här kommer ett smakprov, det är dock inte detta som hänger i skyltfönstret


Kommentarer
Postat av: Farmor

Va gullig han är, förstår att han fick hänga i skyltfönstret!

Kram från stolt farmor

2008-11-14 @ 22:09:17
URL: http://alnerud.tradgardsblogg.se/
Postat av: Therese

Åhh... min snygging! Blev så glad när mamma tog fram bilden på dig! Hoppade och skrek av lycka! Ville ju leka med dig, min bäste kompis!

Kram

Tess

2008-11-16 @ 21:53:42
Postat av: Pernilla

Men så söt han är lillgrabben......

Ser ut som en riktig solstråle.

2008-11-20 @ 13:37:41
Postat av: Maria Sundberg

Waoooo.....har du gjort den där??

Bra gjort:-)

Han är ju hur söt som helst....

Kram Maria

2008-11-21 @ 10:55:51
URL: http://olepunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0