Söndag

Idag så vaknade jag av att Ludde skrek vid 9 ojoj vilken sovmorgon. När jag kom in så upptäcker jag att han har stoppat fingrarna i blöja och på fingrarna finns nåt brunt.
Han var helt hysterisk över detta. Som tur var så tyckte han att det var lika äckligt som jag så han hade inte kladdat runt.

Tog och torkade mina träningskläder för att vara redo kl 10:00 för att åka.
Var lite tveksam över om jag skulle orka med tanke på vinet och spriten. Men diciplinerad som man har blivit så var det bara att masa sig iväg.

Körde 30 min spinn och det var riktigt jobbigt och VÄLDIGT svettigt. Under passet så satt jag och funderade på hur jag skulle slippa undan löpningen. Men jag talade mig tillrätta och gick till löpbandet.
Och jag måste säga att jag blev överraskad, det gick riktigt lätt. sprang 2,3 km.

Sedan har vi varit ute på en liten promenad.

Har snackat med Tobbe och han och frida kommer hit nu i slutet av maj, det ser vi riktigt mycket fram emot.

Nä nu skall vi grilla. MUMS. Det blir karré och majskolv och hela champinjoner med ost på i ugnen

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hihi, Ludde gör som far då med blöjan, vi fick dock tvätta allt, inklusive mjukisapan som fanns i sängen.

Idag var du riktigt disciplinerad då, baksmälla och allt.

Kram

2009-04-26 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0