Helgen

Har jag o mange spenderat på Hotell Per Nord.

Vi har bott i hans lägenhet medans Vickan har passat barnen. Jag har behövt ett brake och det har jag nu fått.
Är så otroligt glad att vi har vickan. Ibland måste jag säga att livet känns bra orättvist. Känns oerhört tungt o jobbigt ibland att vi inte har mormor/morfar farmor/farfar på nämare håll som kanske är mer naturliga barnvakter. Men nu är det ju inte så. Vi har ju visserligen inte skaffat barnen för att lämna bort dom, men även vi behöver få vara själva ibland.

Hur som helst så har helgen varit underbar. Fredagskvällen spenderade vi hemma framför tv:n lade oss tidigt o vaknade sedan utvilade 10:40 ;) hoho det var länge sedan vi sov så länge. Åt en riktigt god frukost, åkte sedan till meckat Ullared där vi bara tog det lugnt och inhandlade kläder till barnen inför hösten/vintern.

Åt en jättegod middag på Restaurand Vi2.
Åkte sedan in till stan och promenerade runt,l hamnade sedan på en pub när vi satt o snackade lite o drack gott.
Sov sedan till 12:10.
Åt en lika dan god frukost igen innan vi städade ihop oss o åkte hem till barnen.

Känner mig pigg o glad.
Nu väntar jobbet imorgon, skall bli skönt att komma tillbaks till verkligheten igen.

Jo, jag fick ett väldigt trevligt samtal idag. Du har vunnit första pris .....
Jäklar vad glad jag blev, kändes som en väldigt bra avslutning på helgen

Jo tack per också för att vi fick låna lägenheten

Kram

Kommentarer
Postat av: C

Ja tror alla småbarns föräldrar behöver lite kvalitets tid ibland, lite tid att vara bara vuxen.. Va skönt att ni hade en mys helg :D

Kram

2009-08-10 @ 10:01:24
URL: http://christinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0