Herre je

Idag blev det åka av på sista ridlektionen innan uppehållet.
Idag var det banridning som gällde. Först i skritt och sedan i trav. I skritt var det enkelt, men sedan när vi skulle trava så var det på tid. med tanke på att jag hade Lucy igen och hon hade kastat av sin ryttare 2 ggr innan min lektion så var jag nervös.. Som sagt, tidtagningen och banan ... det gick även bra i trav, dock så kastade hon sig så jag höll på att ramla av, foten åkte ur stigbygeln så jag travade i slalom banan utan den. Svårt men det gick.
Jag lyckades med att få tredje bästa tid av 10.
Sedan var hon väldigt otålig o ville speeda på, fick hålla in henne jätte mycket. Så när det smällde i dörrarna så kastade hon sig igen o ställde sig upp. gahhh blev så rädd igen. jaja detta var ett steg närmare att få smaka på gruset..

Men kul e de

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej,



nej, inget besök hanns med. Vi åkte med ett annat par och hade späckat program både lördag och söndag. Var och lyx-shoppade på NK :-)



Hoppas att ni haft en trevlig helg!

Kram

2009-12-20 @ 18:42:44
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0