Äntligen helg

Mange stack precis iväg till gymmet, själv har jag satt på en tvättmaskin till. Ludde ligger och sover och ebba kollar lite på TV.
När mange sedan kommer hem så tänker vi ta bussen in till stan och kika lite. Det var väldigt länge sedan vi gjorde det så det skall förhoppningsvis bli kul.

Ikväll blir det väll melodifestivalen som vanligt, ebba ser fram emot det iallfall.

Känner mig lite sur ..... min kamera har ballat ur. Den säger att den inte har batterier fast att det är helt nya, har jag tur så kan jag ta typ 1-3 kort men vill jag ha blixt så tvärdör den....  känns surt då jag bara har haft den lite mer än 1 år.
Kamera måste jag ha så jag får väll kanske ta och kolla efter en ny. Är sugen på en system men eftersom jag tycker att den jag harr nu är lite för stor (Nåt mellanting på system och pocket)  så fårdet nog bli en bättre pocket.
Kommer dock att sakna min gamla för den var det kul att knäppa med macro läge.

Nä nu skall jag ta och greja lite till här hemma

kram kram

Kommentarer
Postat av: Farmor

Här hittade jag om IBS http://www.magotarm.se/foldrar/ibs.html

fast du kanske redan har läst där.

Kram

2009-02-28 @ 19:14:14
URL: http://alnerud.tradgardsblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0