Dagen började så bra..

Ja dagen började så bra när jag ställde mig på vågen och jag har nåt ett STORT delmål *jippiii*
Så nu är det bara att köra på så skall det nog gå bra detta.

Efter att jag hade lämnat Ebba på dagis (Ja vi testar idag igen) så åkte jag upp till Monika och Olof för att lämna den bärbara DVD:n. dom skall låna den nu när dom åker till ljungby.
Tog en kaffe där och snackade lite skit. Ludde lekte som vanligt bra.
Sedan åkte vi vidare till gymmet. Lämnade in honom till barbro och han skrek av lycka av att få vara där.
Körde ett 30 min spinningpass och det kändes kanon. Sedan gick jag till löpbandet och sprang strax över 2 km, ja jag vet att det inte är så långt men benen mäktade inte med mer efter spinningen.
Hämtade sedan ludde och han började bli lite trött eftersom han hade inte sovit något på morgonen. Han är precis mellan 1-2 sovstunder/dag.
Vi åkte direkt till dagis för att hämta Ebba. Ludde somnade en snabbis i bilen, typiskt tänkte jag ... nu lär han inte vilja sova mer och inte orka med resten av kvällen..
När vi kom hem så var det inte alls några problem att lägga honom. Han sov sedan 1.5 timme.  Han brukar alltid stå upp i sängen när han har vaknat, men inte denna gången. Han låg ner och bara grät och rörde huvudet fram och tillbaka.
Kände då på honom och han var kokhet (Gahhhh) Tog febern direkt och den visade nästan 40 grader.
Så det var bara att ta fram alvedonen.
Inte nog med detta. Helt plötsligt började han kaskadkräkas, stackars lilleman.
Att det inte kan få vara nog nu :(

Inte ett tecken han hade innan han somnade ...

Han lade sig sedan på madrassen på golvet medans jag torkade spyor både på golvet och i hans säng


Nu sover han igen. Så jag hoppas att det går fort över.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja stackars Ludwig, hoppas han är bättre nu. Det är inte klokt vad ni haft mycket denna vinter!

Kul att det går bra med GI-andet och vad du är flitig med tränandet! Sälv har jag inte ens promenerat sista tiden, får väl skylla på halkan...jag är ju rätt gammal jag..

Kram

2009-02-11 @ 14:23:57
URL: http://alnerud.tradgardsblogg.se/
Postat av: Britt-Louise i Rätan

Finns det ingen ände på Era sjukdomar???

Stackars Er!

2009-02-11 @ 15:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0