En dag ute med tjejerna

Idag så har jag, Monika, Annika, Mia och Elisabeth varit och blivit sminkad och sedan fotad. Det var hur kul som helst. Dom knäppte ca 60 kort och jag hade inga förhoppningar om att nåt skulle bli bra.
Hur som helst så skulle man ju sedan välja ut hur många man ville ha... eftersom jag tyckte det var dyrt så hade jag räknat med MAX 3 st jo tjena ... det var hur svårt som helst att välja.
Det slutade med att jag tog 5 st.
Efter detta så gick vi till en grekisk taverna och åt väldigt god mat.

Här i Gbg så har snön vräkt ner och det blir direkt problem i trafiken.. jaja

Här kommer några bilder från kvällen







Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Fina bilder!

2009-02-22 @ 09:01:12
URL: http://brittalovisa.blogg.se/
Postat av: Eva

Jättefina bilder! :) Kram

2009-02-22 @ 10:57:44
Postat av: Farmor

Vilka fina och proffsiga kort, kul idé som jag antar lyfter självkänslan en hel del. Och så få bli ompysslad...det behövs allt ibland.

Kram

2009-02-22 @ 12:19:55
URL: http://alnerud.tradgardsblogg.se/
Postat av: Veronica

Du blev kanonfin. Måste varit skönt att få tänka på sig själv en stund och bli ompysslad.

Kram

2009-02-23 @ 08:00:32
Postat av: Farmor

Ja...förlåt...men det blev lite hastigt bestämt, det var Ullis och en tjej till som skulle åka och då fick jag följa med. Vi åkte hem efter föreställningarna och mässan var proppfull med folk. Men vi kommer förhoppningsvis snart ner lite mer ordentligt och kan ses då.

Kram

2009-02-23 @ 21:43:05
URL: http://alnerud.tradgardsblogg.se/
Postat av: Nillla

Vilka fina bilder!



Kram kram

2009-02-24 @ 19:16:18
Postat av: Felicia

Satan vilka fina bilder! Riktigt snygga! :) Hoppas allt är bra med er!

2009-02-25 @ 09:31:28
URL: http://filisia.blogg.se/
Postat av: Ulle

Men Tjena!!!! Du ar ju hur fin som helst!!!! Vad smal du har blivit! Hur lange har jag vart borta?? Na nu far jag ta mig i kragen o sluta med vin o desserter o simma o trana som bara den har!!!! Du kan ju gomma dig bakom mig snart!

Kramiz

2009-02-25 @ 18:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0