Man får inte ropa hej...

Ja vi som trodde att nu så är alla friska...
Men INTE.... Imorse vaknade jag med att Ebba har feber igen och jätteont i magen.
Är det magsjuka eller är det körtelbuken som krånglar.
Börjar bli riktigt less och trött på detta nu.

Viktoria kom idag för att passa barnen så att jag fick åka iväg och träna.
Körde ett spinning pass på 30 min sedan tog jag och sprang 2.5 km. Känns väldigt bra i kroppen idag.
- blev det på vågen även denna vecka. Inte så mycket som jag hade hoppats på med än dock 0.5 kg.

Har just bokat en ansiktsbehandling på 90 min. Jag fick detta i julklapp av mange och det känns som ett bra tillfälle nu att få ta hand om mig själv lite.

nä nu skall jag ta hand om min lilla tjej här

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0