Nu är den beställd

Ja nu har jag/vi beställt den nya vagnen.
Det blev en Urban Jungle.



Så förhoppningsvis kan vi ta en premier tur nästa vecka. Skall bli riktigt skönt att slippa Emmaljungan även fast att den har varit kanon.

Jag han nästan med all städning. Tar resten imorgon efter gymmet.
Som sagt idag så har jag städat och träffat Lillebror. Eftersom han hoppar på kryckor så behövde han hjälp med att ta sig till affären och det ställer man ju upp på.

Ebba var helt slut efter 1 dag på dagis, allt hade gått bra men dom tyckte att hon är lite blek och glansig .... SAY NO MORE ..
Hoppas verkligen att hon blir bra nu. Hur som helst så somnade hon redan 18:50 utan protest.

Ludde mår bara bra han med. Han är lite hård i magen men det har vi avhjälpt med katrinplommon. Ja är det inte åt det ena hållet så är det åt de andra...

Nu skall jag slita mig från datorn och ge mig av mot TV:n där greys väntar :)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Ulle

Da far vi ut pa promenad med vara vagnar nar vi kommer hem da!

Jag langtar till var Urban. Vagarna har borde ej fa kallas for vagar och vagnen vi har har far verkligen kampa for att parera gropar och stenar. En Urban har hade varit toppen men sanden sliter pa tok for mkt pa hjullagren for att det ska vara vart att ha en sa fin vagn har.

Kram

2009-02-26 @ 08:07:56
Postat av: Ulle

....oooohhhhh..... Greys.... Det saknar jag. Eller TV saknar jag. Har borjat langta hem lite smatt... men bara lite...

Kram

2009-02-26 @ 08:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0