Vardagslyx

Idag så var det första dagen på dagis för gumman. Hon mår bättre men har fortfarande inte kommit igång med maten.
Hon är väldigt hungrig men när maten serveras så kan hon inte äta mer än några tuggor.
Men nu så hade vickan med sig plättar och det gick det ner ett X antal *skönt*



Idag så har jag haft lite vardagslyx, jag har varit på 45 min massage. Så UNDERBART
Det var vickan som passade ludde.

Ludde har en ny leksak som han älskar. Det är en elmotocykel. Bäst är det när inte syrran är hemma för då får han ha det för sig själv.



Satt och kollade på tjejernas super G och blev bara deprimerad :(
Sörjer även att jag inte kunde träna idag, är för förkyld, jaja förhoppningsvis så kan jag träna på Torsdag
Det positiva är att det visar - på vågen nu varje vecka :)
Nä nu skall jag dricka en koppkaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0