Hemma igen

Ja nu är vi hemma igen. Åhh vad det är skönt.

Vägen från Rätan till Finnerödja var riktigt jobbig. som jag har skrivit tidigare så har Ludde varit dålig och fick penicillin mot öronen. Allt frid och fröjd tills alla dessa utslag kom på kroppen så vi fick först stanna i mora på akuten och där hänvisade dom oss till Borlänge så det var bara att hoppa in i bilen och köra de där 11 milen.  sagt och gjort, när vi kom dit så var det ända dom sa att vi fick sluta ge honom medicinen och han fick inget alternativ till kåvepeninen. Skönt iallfall att det inte var värre. Så det blev en riktig lång resa.

Sedan när vi kom till F-rödja så lyckades vi smitta ner både svärfar och svärmor med magsjuka *jippiii* NOT
Trots detta så var det en väldigt bra vistelse.
På nyårsdagen så kom faster pernilla med familj och barnen bytte lite julklappar, Båda barnen är mer än nöjda tackar tackar.

Idag så har jag varit på Bodypump hahahahha gud vad det känns i benen vill jag lova. Ser redan fram emot nästa träningspass.

Nä nu skall jag krypa till kojs






Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja det var riktiga urskogsbaciller tror jag, från Jämtland kanske? Men inget ont som inte har nåt gott med sej, kilona som fastnat under jul försvann.

Vilka fina bilder!

Kram

2009-01-05 @ 17:52:34
URL: http://alnerud.tradgardsblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0