Sjuka barn och skridskor

Idag så har ebba fått varit hemma från dagis. Anledningen till detta var att idag så har jag, Olof, Ebba och Oscar varit till Rambergsrinken för att träna på att åka lite skridskor och för att ha trevligt.

Viktoria kom hit och passade Ludde under tiden.
Ja hur gick det då!??!? Jag måste säga att Oscar verkligen har fått fart under skridskorna, det var stor skillnad idag mot förra gången. Ebba var det också stor skillnad på. det är roligt att dom gillar det,

När vi kom hem så hade ludde precis somnat. Han är förkyld så han var vaken av och till under natten. Han brukar sova max 45 min, nu SOV han 2 tim och 45 min .......
Så här såg han ut strax efter att han hade vaknat



Mange skulle ha tränat ikväll men stannade hemma och var med Ludde istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0