Lördag

Började morgonen med en sedvanlig löprunda på 3 Km, med mig hade jag Ebba och Glizza. Ebba tar detta seriöst lol, hon är ju för go.
Det går riktigt bra nu måste jag säga. Sedan skyndade vi oss hem för att få i oss frukost, idag blev det bacon o ägg.

Ludde har blivit riktigt mammig nu, han släpper mig inte en sekund, det är rätt påfrestande att inte ens kunna gå på toa... jaja mange säger att Ebba var lika dan ...

Sedan vid 3 så stack jag iväg till spåret igen, denna gången med enbart Glizza. Ebba hade besök av axel o dom hade så roligt med att fiska, fånga grodyngel, bada osv.
Detta passet var nog mitt bästa tror jag.  Kunde pressa riktigt. Så nu är det nog dax att lämna den behagliga 3 Km distansen.
Har sprungit 2,1 Mil denna vecka och då har jag morgondagen kvar. Känner mig stolt över mig själv.

Sedan var det bara att skynda hem o duscha innan vi gick till faster. Hon bjöd på tacos idag.

Imorgon kommer mamma o pappa hem. Åhh vad jag ser fram emot det.


Kommentarer
Postat av: Christine

hehe både dollar å bolaget blev besökt igår :)

Är de skönt å va hemma då?

Kram Christine

2009-07-25 @ 12:13:18
URL: http://christinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0