Onsdag

Idag började jag dagen med en löprunda på 3 Km. Med mig hade jag min dotter. Hon sprang 1,5 Km innan hon gav upp o gick resterande 1,5 Km. Det är bra duktigt måste jag säga. Vi hade kommit överens innan att mamma inte tänkte stanna för att hon inte orkade.

Sedan packade vi ihop oss och åt en god lunch på Rätans Wärdshus.
Åkte sedan direkt till Ånge där vi träffade min morbror med familj, Det var jätte mysigt o trevligt. Vi satt o snackade en massa sedan gick vi ner till sjön o åkte lite motorbåt, snacka om ögonen på Ludde glödde :)







Nä nu skall jag njuta av tystnaden en stund :)

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

synd att man inte är hemma och kunde få följa på en tur!

2009-07-16 @ 08:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0