Onsdag

Idag är det min första officiella dag som mamma ledig igen.
Nu har jag 4 veckor mamma ledigt och sedan 1 vecka semester. Känns skönt.
Så dagen har jag inlett med att kliva upp 07:00 då sonen vaknade.
Satte direkt på kaffe. Sedan har jag:
1, Hängt tvätt
2, Satt på en maskin till
3, Plockat o plockat
4, Plockat ur diskmaskinen
5, Väckt Ebba, måste vänta trenden med att vara uppe sent

Så nu har jag bara golven kvar

Nu sitter Ludde och äter frukost själv, det går sisådär



Till lunch så blir det nog en sväng in till stan för att träffa vickan.

Funderar på om man kanske skall grilla ikväll.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för en jätteskön och trevlig helg med er! Datorn har fått stå still för min del några dar så nu har jag uppdaterat mej, ska väl skriva lite själv också.

Fina bilder på ungar och vilda djur, kul att ni kom iväg till djurparken, lagom långt att åka i värmen och roligt att fiska krabbor hörde jag, vi ses snart!

Kram till er allihop!

2009-07-02 @ 07:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0