Banken + doktorn

Idag så har mange och jag först varit till banken och fixat ett konto till lilleman och sedan så har vi snackat fonder och fonder och fonder och sparande :)

Sedan direkt efter detta så stack vi iväg till barnmedicin för träff med läkaren för att prata om ebba. denna gången var vi bara vuxna men när Ebba kommer hem från ledigheten så skall hon dit.
Kändes som ett bra samtal så det bådar gott...

Som vanligt så var det vår räddande ängel vickan som har varit här och tagit hand om Ludde.

Just nu så har jag lunch men skall strax återgå till mitt arbete, jodå idag så är det arbetar dag.
så idag arbetande men imorgon kan jag vara arbetslös :(
Beskedet börjar närma sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0