Nyss kommit hem

efter ett 60 min spinn pass. Gick riktigt bra. Var lite orolig då träningen denna veckan inte har varit så disiplinerad.
Hade som en tanke innan passet att jag även skulle ha kört 60 min Bodypump innan, men jag tar det nästa vecka då förhoppningsvis jag har tränat bättre.

Nu håller mange på att laga lite mat, är hungrig som en varg.
Ludde ligger för natten.
Ikväll så blir det Wipe Out på TV sedan blir det väll kanske någon film.

Har försökt få kontakt med dottern, men hon är strängt upptagen hela tiden ... eller rättare sagt hon har roligare saker för sig än att prata med mamma. Dock fick jag 30 sek max och det ända hon sa va: Har jättekul, kan inte prata mer nu för Eisten har varit här och vi skall grilla kolbulle...
Jahopp, det var det de :)
Känns skönt att veta att hon har det bra och njuter

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise i Rätan

Ebba såg ut att ha det kanon där hon mumsade kolbulle med mormor medan morfar och Eisten stekte!

2009-03-23 @ 07:44:06
Postat av: Anna

Låter skönt att höra :)

Ja jag frågade mamma om hon gillade det och det gjorder hon tydligen :)

2009-03-23 @ 08:20:24
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0