Söndag

Idag har inget speciellt hänt. Mange sov till 11 och sedan stack han iväg och tränade.
själv så har jag städat lite. Imorgon kommer mamma med tåget.
nu sitter jag och väntar på att klockan skall snurra på lite, skall iväg och träna 17:00. Idag så blir det ett 60 minuters spinning pass. Skall bli skönt att träna lite då jag tycker att det blev lite för mycket av det goda igår.

Sedan ikväll så tror jag att det blir lite film kväll.

Länge sedan jag la in en bild eftersom min värdelösa kamera är kass. Men här är ett kort sedan en veckan när den inte gav upp....


Kommentarer
Postat av: Farmor

Det gör nog inget att unna sej lite gott när ni är så duktiga på att träna.

De är för goa barna, jag blir så stolt!

Kram

2009-03-15 @ 20:33:30
Postat av: Britt-Louise

Gulliga barn och hoppas dom får vara friska nu!

2009-03-16 @ 08:39:57
URL: http://brittalovisa.blogg.se/
Postat av: Ulle

Ahhh... Vad fina de ar! Vad jag langtar efter dem nu! Snart, snart, snart ar vi hemma igen.

Goa kramar fran oss har i Goa

2009-03-16 @ 11:19:25
Postat av: Ulle

Jo, du... Jag undrar en sak.



Hur rullar den nya vagnen? ;-)

2009-03-16 @ 13:18:33
Postat av: Erika

Åh så fina barnen är! Helt sjukt vad Ebba är lik dig.

2009-03-16 @ 16:28:58
URL: http://eriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0