Vagnen kom

när jag var och tränade *snyft* jaja jag får åka till DHL imorgon och hämta den.
Skall bli så skoj :) Tänk att en sådan grej kan glädja en *skratt*

Träningen gick bra, trots att jag höll på att missa den. Fick i princip kasta in ludde på Gymini, eller det gjorde jag ju... inte bokstavligen utan rullade in honom och stängde dörren.
Tur att han gillar barbro.

Imorgon så är det vägdag igen. Känner mig nervös och pressad att ha gått ner.  Förlovningsringen sitter tajt på fingret och jag vet att det innebär att jag har vätska i kroppen och det i sin tur innebär inte lika mycket -  på vågen som jag har hoppats på.
Måste försöka att tagga ner mig lite. Är stressad som tusan.

Nu sitter jag och väntar på mange, han och lillebror är och tränar. När han sedan kommer hem så skall jag åka på maxi och handla, det är helt tomt här hemma.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Maria Sundberg

Hej Anna



Så klart att du får det....

Det är bara att du mejlar mej för en bokning...

så kollar jag om det är ledigt så kör vi:-)

[email protected]



Jag älskar att ta sådana där spegelbilder.....

Jag kan göra det på dej i studion om du vill....

Och jag lovar att det är säkert billigare än

du fick betala.....

Vad fick du föresten betala i Storstan för en

av de där bilderna....

Lite nyfiken?



Nu tar jag en av dem och sätter in i min blogg....

....för du var så satans snygg...



Kram i massor...

PS....vill du ha en räknare till bloggen så du ser hur många som

besöker dej varje dag?

Som tack för kortet....

Kram Maria

2009-03-04 @ 10:04:37
URL: http://olepunktse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skulla ha en av dina vackra bilder i

din header...

//Maria

2009-03-04 @ 10:05:25
Postat av: Ulle

Forlovningsring... Den har jag ej satt pa mig sen jag tog av den den 23 dec -07. Den sitter TAJT!!!!! Men vem vet kansek nar jag kommer hem sa glider den pa.

Kram till dig SnyggAnna

2009-03-05 @ 09:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0