Fredag

Idag så har jag jobbat halvdag.

Mange har varit med Ebba på dagis idag för första gången på över 1 månad. Han var först med henne och sedan lämnade han henne.
Vi ringde vid 2 och hon ville stanna längre. Vi åkte sedan upp vid 3 och hämtade henne.
Hon var på bra humör och lekte som tusan. Ludde gillade det ochså, han verkar gilla Inga-Lill och det gör mig glad då han kommer att börja där till hösten.

Efter jobbet så körde jag ett 45 min spinn pass, gick jättebra.
Imorgon så blir det Bodypump.

En rolig grej som hände ikväll var: Skulle åka till maxi och när jag kommer till rondellen så ser jag en MYCKET bekant katt.,.... jo visst tusan var det NT. Hmm han måste ha smitit ut. Eftersom han springer när han ser mig så fick jag ringa in det tunga artilleriet, dvs mange :) Han kan det där med att fånga in NT.

Idag visar jag en nostalgi bild på mig och mange.
Bilden är tagen i Marstrand 2003, och jag misstänker att jag är gravid, mange och jag går och tisslar och tasslar, 2 dagar testar jag positivt. Det är ganska precis snart 6 år sedan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0